---




Aaaaj. Efter en hel dag på strömsholmen måste jag nu gå runt imorgonrock här hemma. Jag smörjer aldrig inmig när jag solar i sverige men efter idag tänker jag fan börja.
Jag, Gabi, Cissi, Carro, Melina och jenny har suttit där. Ätit kinamat, pratat och solat. Ännu en solig dag i eskilstuna.
Igår var det väldigt mysigt, vi grillade korv på djurgårn.
2 roligica incidenser:
- Carro gör samma misstag 2 gånger med att öpnna en omskakad flaska med kolsyrat vatten
- Våra grannar lägger ner sin grill i soptunnan lite för tidigt så soptunnan börjar brinna.

Nu ska jag duscha. Ikväll ska jag inte göra ett skit. Känns som att jag inte har varit hemma på hela helgen. Det klagar jag ioförsig inte över. Älskar att fördriva tiden med mina vänner.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!
jag har ett USB som jag tänkte lämna till dig, har fixat lite låtar på egen hand. då har vi lite flera att välja mellan. men emma sa att ni ska lägga över det på mp3. ni kommer till rothoffs imorgon eller? tänkte att du kanske kan ta det då isåfall.

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback