--





Jag vanade med en knut i magen idag. Inatt drömde jag om oss mediahorer och skolan, jag kom på: inga mediehorer efter imorgon.
Jag VET att allting kommer vara som vanligt efter studenten mellan oss men jag kommer sakna att inte träffa dom varje dag. Att Emma och jag aldrig mr kommer gå ner och ta enrökpaus från foto och text, att vi aldrig mer kommer äta i matsalen, aldrig mer, sitta och slappa i cafét. Hade jag haft en blogg när jag slutade nian hade jag säkert skrivit samma sak då men det är sorligt att någonting så bra tar slut efter 3 år.
För jag tror dom här åren har vart dom bästa i mitt liv. Inte bara pga mediahorerna utan hela vårat tjejgäng och alla man har lärt känna genom gymnasiet.

Nu är snart studenten här. Egentligen måste jag skaffa smycken, sola, städa mitt rum, slinga håret, hämta min dricka, hämta ut skorna, fixa klart musiken och gå i skorna men jag orkar inte. Jag kommer stressa ihjäl mig idag. Det värta är att min syster har mitt kontokort och min mamma har bilen. Jag kan varken köpa slingfärg eller åka till tuna park för att hämta ut skorna. Allting kommer behöva göras ikväll istället, då vi ska göra lunch till imorgon OCH måla lakarna till flaken.
Nej, fyfan. Den här dagen ser jag inte fram emot.
På allt det här är jag bakis också. Vi hade mediehora-middag igår. Eller mycket till middag var det inte, vi grillade korv på min bakgård. Vi satt kvar till 9 och prata sen gick vi till å-bryggan där vi drack cider. Emma kände bartendern, han bjöd oss på 4 shotts så det var tänkt som en nykter kväll blev något helt annat.
Efter å-bryggan gick vi till harrys där det var jäääävligt roligt. Schlager golvet där äger så jävla hårt. Dom körde bara bra musik, Magnus uggla, Carola..

EN dag kvar nu! Jag kan inte längta mer. Tänker dock ta in Nattis tips om vattnet efter min Stockholms-incidens.

Kommentarer
Postat av: natalie

det gör du himla rätt i honey! imorgon smäller det och då vill vi inte bli uppplockade av hemlösa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback