amarula tree





Under hela min gymnasietid har jag varit väldigt duktig med mina matvanor, alltid ätit frukost, lunch och oftast middag.
Nu under sommarlovet har jag fått in väldigt dåliga vanor, sova alldeles för länge och oftast äter jag ingenting förän på kvällen.
Ett exempel är idag: Vaknade klockan tolv, vid halv 1 åkte jag till Katrineholm och tillbaka.
Åkte ner på stan, var där med Nattis, köpte hem mat. Jag åt min första måltid för dagen klockan 4.
Jag är verkligen inte hungrig med genom att göra sådär blir jag trött hela dagen istället. Just nu mår jag som en 70-årig tant som bara vill sova.
Eftersom mitt blodsocker redan är åt helvete gör det ingenting hurmycket jag äter nu, för ju mer jag äter nu, desto mer trött blir jag. Äter jag inge mer kommer jag fottfarande vara lika trött.

Nej, imorgon blir det ändring. Uppe med solen, stadig frukost och lunch!

Jag vill gå ut och dansa! Helst på Harrys, där är det alltid roligast.
Tur att det är onsdag snart.

Kommentarer
Postat av: widde

tisdagar är bättre än onsdagar på somrarna så du och jag får väl gå dit och röja på schlagergolvet på tisdag :D

2008-06-16 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback