citat från igår





"får vi ta med den där på efterfesten?" (pekar på kylen med all öl)

"Men du har väl varit fotbollshuligan?" .. oj nu belv det dålig stämning här. "Har inte du varit spädbarn?" "Du kanske har varit tonåring också?"

"MEN DET VAR JU KUL NÄR MAN VAR DÄR"

"Henrik jag trodde att du skulle sova hemma hos emma idag"

"När får man komma på sleepover då?"

(jag är påväg att dra i jojjes handuk)  "Du skulle bara våga!!!!"


"måste du kissa där, barnen leker ju där"
"nehe gör dom, trodde jag inte eftersom det är en lekplats"


"Får jag säga Jojje med Ö och Henrik med ä?" 

"Har du en cigg att bjuda på? NE MEN SKIT I DET DÅ"
 

"Har ni en cigg? Nehe.. Varför är ni så tysta, ni kan ju prata om ALLT! Kärlek, vänskap, framtiden!
- vi har ingen framtid!
NI MÅSTE HA DRÖMMAR
"

"Hej Jonas, det är Josse. Emma vill att du ringer henne!
- Men jag har inge pengar på mobilen.
MEN DIN JÄVLA STUREPLANSSTEKARE"


Kommentarer
Postat av: Kalle Axelsson

Hejsan vad fin blogg du har, den ser välgjord ut! Jag lottar ut två extremt fina parfymer från vyes rocher gratis! (jag fick dom som sponsor saker och ger bort dom!) om du säger till flest andra bloggare att komma och klicka så har du mycket mycket stor chans att vinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback