en jävla vecka




Skickade precis iväg ett "Ha det så jävla kul nu" sms till Hannah, som åker till cypen idag. Helt GALET att vi åker om bara en vecka, trots att man har gått och längtat aslänge så känns det som att det har gått så fort.
Är dålig på att uppdatera nu när det är sommar, strosar mest runt på olika aktiviteter. I tisdags var vi ute på harrys och söp loss, riktigt kul var det.
Kom hem vid kvart över 6 på onsdagsmorgonen men jag sov bara bort 3 timmar, sen var jag pigg. Emma och jag åkte ner på stan för att äta sushi. Precis när vi var påväg hem skickar Johanna sms om att hon bjuder på kladdkaka.
SÅklart, bakis som vi var, gick vi dit. Under kvällen åkte vi hem till Sanna och såg Sex and the city filmen. Jag tänker inte göra som alla andra och avslöja innehållet, räcker med att säga att den var bra.

Igår då.. Var nere på stan för attkolla kläder til napa, med Fors, Nattis och Emma. Cissi låg hemma i influensan, så jag och emma köpte med oss mat till henne och åkte och lämnade det.
Johanna bjöd över oss på ost och kex senare på kvällen, vid 7 åkte jag och emma dit. Vi såg Allt om min buske och Meet the fockers.
Hemma vid halv 12, kollade klart Kids sen sov jag.
Så, för att resumera min vecka! Nu ska jag snart orka ta tag i utmaningen jag fick av Nattis. Senare idag ska vi trycka våra tröjor till napa.Jag tror helgen blir nykter men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback