helg





Egentligen kan jag inte skriva:ÄNTLIGEN HELG, eftersom hela min vecka har vart som en helg. Vi har druckit cider och jag har haft sovmorgon varje dag, utom i onsdags.
Första arbetslösa veckan är över och jag är redan uttråkad. Men, efter agia napa hoppas jag på en ändring. ska söka jobb för fullt nu.

Ikväll svek alla mig och emma, men det hindrar inte oss. Vi har bokat in oss på en het dejt. Vin drickande i parken och cider på å-bryggan. Nu när vi är ensamma vet jag att samtals ämnet kommer handla om olia filmcitat, sagan om dom bannlysta och annat som hon och jag tycker är kul.
Vi är en sort för sig, om man säger så.



update: nu ska rogic och kanske fors med. det kommer bli en underbar afton!

Kommentarer
Postat av: din kvinna i mörkret

vi är verkligen en sort för oss själva. "eskilstuns sämsta humor sort" haha. Men jag gillare ;) Ser fram emot ikväll, tar mina nya spetstrosor på mig, bara så att du vet.

Postat av: Rogic

JAG SKA JU MED !

2008-06-13 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback