party-






Det är kanske inte det bästa sättet att peppa till fest med att lyssna på nothing compares to you - Sinhead o'connor. Ikväll är vi sugna på drinkar på å-bryggan sedan dans på harrys. Tyvärr sviker vårat alkohollager, så innan vi kan planera på riktigt måste vi lösa Problemet med ett stort P.
Nu har jag satt på absolut 90's och jag hoppas att problemet löser sig., för jag är på festhumör.

Igår var jag och Emma hemma hos sanna. När vi skulle se sex and the city la sig emma ner så hon hade sitt huvud i sannas knä och fötterna på mig. Efter ett tag kände jag att hon börjar sparka med fötterna så jag förstod att hon hade somnat. Det såg väldigt roligt ut: Där låg hon, i en rosa dräkt med sitt blonda huvud i sannas knä och fötterna på mig. Vi satt där som mamman och pappan som hade tagit ett glas vin och vårat barn hade just somnat.
Jag: Hon ska inte sova inne hos oss inatt, hon måste lära sig sova själv.
Sanna: Ja, bär hennes försiktigt sen, så hon inte vaknar. Vårat lilla hjärta.

Det var roligt när man var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback