"There's a lot to be done while your head is still young"




Den här helgen har varit en av dom roligaste och en av dom mest krävande på länge. I fredags var jag, gabi och emma ute som sagt. Det slutade med att jag kom hem vid 4, men eftersom jag inte kan lägga mig full satt jag och kollade film till 7 på morgonen.
Jag sov "bara" till 1, just då intalade jag mig att jag aldrig skulle röra alkohol.
Det var bestämt att vi skulle dricka och kolla fotbollen igår och jag sa snabbt nej, jag ska inte dricka men jag kollar gärna fotboll. Självklart rycktes man med i farten och tog 1till två glas vin och cider på å-bryggan..
För första gången på länge gick vi till lotus där det var så jävla roligt! Jag träffade min manliga motsvarighet igen, så vi stod och dansade med han och hans kompisar nästan hela kvällen. På r'n'b golvet också, det är inte vanligt för mig.
Alla drog tidigare, i slutet av kvällen var det bara jag, Sanna och Natalie kvar. När vi skulle dra bestämde vi möte med grabbarna på corner. Där satt vi fram till nästan halv 4, sorligt nog. Vi körde "jag har aldrig" och drog äckliga "vad gör du helst saker"
Påvägen hem bestämdes det att jag skulle sova hos Natalie, så efter ett farväl och ett dirty dancing hopp sa vi hejdå till grabbarna och gick hem för att sova.
Det tog ett tag, medanhon sov låg jag och kollade på hell's kitchen avsnitt till halv 6 imorse. Så vaknar jag klockan 12 av att min syster ringer och undrar vart jag är och påminner mig om att vi ska äta lunch hos mormor och morfar klockan 1.
  Jag fick cykla hem i skam och i gårdagens kläder, utan smink och i ruffsigt hår.

Nu sitter jag här och är så jävla trött. Sover jag nu kommer jag aldrig kunna sova ikväll så jag måste härda ut.
För att sammanfatta: Bästa helgen på länge!

Från fredagen:

   


Lördagen:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback