---




har inte haft tid nu under helgen att uppdatera här, är så bakis att jag inte orkar skriva nu heller egentlige,. kan skriva upp mina dagar:
fredag, mys hos nattis.
lördag: vaknade halv 11, tog bilen tio i elva för att möta nattis elva.
hämtade pengar på frisöt, fixade dricka, gick på stan, köpte mat åt hårmodellerna.
åkte hem vid halv 2, åt lunch, åkte och sola.
kom hem vid halv 3, duschade ,hämtade nattis tio i 4, 4 kom fors.
vi fixade oss, mötte maria kvart i 6 utanför skolan.
klockan 6, hårvisning.
7 slutade hårvisningen, köpte spicy hem till nattis.
tog 21:15 bussen till skiftinge, förfestade hos jessika.
efter en halv sjuttis tog vi taxi 23:15, utgång på lotus.
kom hem halv 2.

imorse vaknade jag och började svära för jag inte tog bakistabletter innan jag la mig igår. det var riktigt vidrigt att vakna imorse, så bakis var jag.
nu, efter en ordentlig frukost och ett bad så känner jag mig levande igen, lite huvudvärk bara.
ikväll ska jag som vanligt hem till milla. ska plocka på mig rikligt med bakisproviant.


image435  image436


image437  image438

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback