---




Morgonen började med dundrande huvudvärk och svimmande. Häärligt.
mitt huvud känns väldigt konstigt, det spänner på ett sätt som jag aldrig har upplevt förut.
Jag bestämde ganska snart att jag skulle stanna hemma men kvart i 8 var jag ändå tvungen att skjutsa bea och mamma till deras skolor. Det resulterade i att jag sitter här, 9:19 när jag ska vara hemma hela dagen. nu sitter jag och klickar upp utorrent 10 gånger per minut för att se hur mycket det är kvar på skins säsong 1. Snart snart, snart!

En annan tanke jag har haft dom senaste dagarna är vart man ska ta vägen på påsklovet. Med risk att låta som en emotionell författare, det ultimata vore att lasta bilen full med vin, cigaretter och massor av filmer för att åka ner till halmstad stugan. Vore perfekta uppladdningen för de resterande skolveckorna.
Annars skulle inte en sista minuten sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback