---




Ja, här sitter jag. Jag funderar, dricker kaffe och just nu spelas elvis presley - always on my mind. Jag skulle få hem Mr big - wild world, påköpet fick jag hem en skiva med bara kärleksmusik. Jag klagar inte, det passar mitt humör bra idag.
Jag funderar över att gå ut ikväll eller inte..

Fördelar:
- Bättre än att sitta hemma.
- Jag får umgås med mina vänner.
- Jag får dricka alkohol och lyssna på superduper musik.
- Jag kan använda mitt nya hårband.

Nackdelar:
- Bakfylla imorgon.
- Egentligen har jag inte pengar att spendera på alkohol och shotts.
- Var ju ute igår, vill inte uppfattas som en krogenhora.

Jag får fundera lite till. Sen måste jag tillägga, eftersom jag inte vet riktigt vilka som läser här: det kan verka som att vi går ut hela tiden men om sanningen ska fram så gör vi inga ordentliga utgångar ofta. Som igår, vi gick ut och tog 2 cider. That's it. Plus att när både emma, nattis och carro jobbar på lotus går vi nästan alltid in gratis. Som tur är, annars skulle jag inte ha råd att gå ut hälften så mycket som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback