Beroendeframkallande.





Dom senaste dagarna har vi spenderat hemma hos widin känns det som, ändå sen gabi överlät spelet till henne har vi suttit där och nött det.
Riktigt kul! Jag är jävligt bra, ibland. Som igår, låg sist till den sista omgången där jag totalt kickade Emmas och Sannas ass. Två gånger tillochmed!
Skolveckan har gått undan och nu är det snart helg! imorgon har vi tillexempel bara mdk och musikal. Sen är det helg.
Imorgon tänkte vi köpa hem mat och mysa! ihelgen ska vi förhoppningsvis få ihop alla töser, känns som det var längesen vi sågs allihopa.

Nu, två veckor efter körkortet börjar redan bli trött på att köra bil. Som ikväll, jag måste åka till Odlarn och hämta mamma. för en vecka sen hade jag längtat till att få åka iväg i blåa faran men nu vill jag helst slippa. Det är kul att köra bil men inte jämt.

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=739JpsT-k8A


Ser hur meningslösa inlägg man skriver. Osammanhängande inlägg med tråkigt innehåll.
Roligaste bloggen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback