Blondinbella vs. Kenza






När vi var på förfest igår hamnade jag i en intressant diskussion med en kille där, vi började prata om varför dessa bloggare blir så stora. Direkt när man säger att man ogillar Bella så blir det direkt "ÅÅH AVENSJUKA". Och nej, det är inte avensjuka. Det som stör mig är läsarna, inte själva personen som skriver. Tro mig, dom vet preis vad dom ska skriva för att få läsare, tar man upp starka ämnen med konstiga reflektioner så får man många läsare.
Men istället för at klaga, sluta läsa! Folk fattar inte att dom tjänar pengar på antalet läsare dem har, inte på vad dom skriver.
Jag och mina vänner har iallafall bestämt oss för att sluta läsa bloggarna, jag följde bara Bellas i typ en månad men jag saknar deninte. Inte alls.

Anycow, jag har haft det underbart! Vi hade ett riktigt nörd race i Tisdags, vi laddade upp med lunch, kvällsmat och snacks.  vi kollade 13 avsnitt som tog 9 timmar och 31 min tror jag.. vi startade 14 och slutade vid 12 på kvälle, fast då var det inräknat med mat och rökpauser.
Efter dom här dagarna vill jag såå gärna bo själv..  duscha med öppen dörr, spela magnus uggla på hög volym när man diskar..
Vi var ute igår, det var kul! Bara kul, inte sådär uuuuuuuuuuunderbart roligt. Det berodde mest påmig själv, blev inte så jättepåverkad. Sanna och Fors sov hos mig, vit började göra köttbullar och makaroner 3 på natten. Imorse när vi vaknade kollade vi lite Sunes jul. alla tre var så bakis att vi ville dö, så vi tröstade oss med varsin kebabtallrik..
Nu är jag hemma hos mor igen. Inge mer ensamboeende...

Imorgon ska vi till stockholm, det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback