Depeche Mode - Enjoy The Silence




nu är det full volym här, jag är så trött att jag behöver musik som peppar upp mig.
var längesen jag lyssnade på depeche mode men jag fastnade för min allra favorit, enjoy the silence.

såfort jag har bränt ner skins på en skiva ska jag lägga mig i sängen och kolla igenom det, igen..
totalt älskar den serien och för er idioter som inte har sett den: SE DEN.
jag kollar varje dag på pirate om det har kommit en säsong två.


Janna, någon dag får du lära mig lägga upp videoklipp, tills dess duger länkar:
http://www.youtube.com/watch?v=ncvx8OVWaqg&feature=related

Kommentarer
Postat av: Janna

Älskar Enjoy the silence! Det är klart att jag ska lära dig göra det. Bjud över mig på en scrubs-dag så ska jag visa dig allt! HOOCH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback