duu, mjölken har gått ut!





Nu är jag verkligen på att strålande humör! Har haft världens roligaste dag med Emma Brink i stockholm, hon har lika störd humor som jag har så vi har garvat konstant i nästan 6 timmar.
Ja, mycket att skriva om men kan summera lite kort:
 tog tåget som gick 5 i 11, åt direkt när vi kom fram. Sen skulle vi hitta till söder, han hade sagt så vi tog tunnelbanan dit. Vi ringde när vi kom dit, han säger gå mot mc donalds sen tar ni bussen därifrån.. Ok.. vi springer gata upp och ner för att hitta, går under en tunnel, kommer ut på andra sidan gatan, sen ser vi: mc donalds låg rakt framför oss.
När vi kom fram gick vi till hans kontor, han kom ner och mötte oss och det första han säger med: jag måste köpa mjölk, häng med!
Vi har aldrig träffat honom förut så det första vi fick göra är att följa med till konsum..
Resten gick jättebra, han var hur trevlig som helst.
På tåget dit hittade vi på lite roliga: vad gör du helst frågor till honom. Några exempel:
Vad gör du helst:
sitter på guantanomobasen i en månad eller bor ihop med gerorge buch en månad?
Säger hjälp i varje mening i resten av ditt liv eller äter skräpmat i resten av ditt liv?

Som sagt, Emma b är en sjuk person.
Ikväll ska vi ha mysafton hos våran vän Natalie, klädkoden är myskläder och nödprovianten är godis.
Imorgon ska vi på modevisning sen ut senare på kvällen. Lovande helg skulle jag vilja påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback