feesta




Föresten, har jag sagt vad vi ska göra imorgon?! Vi ska till Katrineholm, jag, Sanna, Emma och Widin. Det kommer bli gaalet! Alla längtar som fan. Min mor har varnat mig för att det ska bli snöoväder men det är nog bara skitsnack. Skulle det bli oväder får man köra försiktigt, living on the edge..
Åh, det kommer bli  så jävla kul! Vi ska gå b-a-n-a-n-a-s.. Ny stad och nytt folk!
Emilia hadetydligen sagt " det blir galet, har du hört talas om sanna widin och hennes gäng? "

Dagen blev inte så seg som jag trodde, vaknade jättetidigt dock, halv 9 typ. Satte mig här, började bränna Gossip girl, som tog en jävla tid. Det är 13 avsnitt och varje avsnitt tar typ 15 minuter att bränna. Medan jag brände kollade jag första avsnitten av skins, säsong 2.  Oh, vad jag vill ha hem hela nu! Så jävla bra.Sen kollade jag på babylonsjukan, bra den också! Fan vilket jävla filmfreak jag har blivit sen jag började ladda ner.
Klockan 1 åkte jag och Emma ner på stan med blåa faran, mötte upp cissi. Jag köpte nya strumpbyxor, både hudfärgade och svarta. Är trött på att ha tights. Vi åt en god lunch på waynes.
Jag var inte så snabbtänkt bara.
Jag (jätte nöjd): Jag beställde med kyckling och mozarella!
Emma: Jaha.. varför det? Du gillar väl inte mozarella?
Jag: Jag vet inte, vad är det för något?
Emma: HAHAH ditt cp, det är ju ost. Du kan ju inte beställa något som du inte vet vad det är.
Jag (otroligt besviken): Åh jag hatar ju ost. Men det lät ju gott!

(okej, nu snodde jag din sak emma, orkade inte skriva egen)

Som tur var gjorde dom fel på min beställning, igen.. Så jag fick kyckling med curry. Jag åkte hem efter lunchen, brände klart gossip girl. Skjutsade mamma till mormor och morfar, åkte till elgiganten och köpte nya bränningskivor. Åkte till Emelie, hämtade mitt vin. Åkte hem, lämnade vinet, hämtade mamma.
Nu är jag äntligen hemma!
Ikväll ska jag bara ligga i min säng och kolla skins, igen. Jag kan inte tjata nog om den serien! Det är verkligen min typ av serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback