finito




Nu är jag helt jävla klar med allt skolarbete. Vet inte vad det flög i mig men när jag väl kom igång kunde jag inte sluta.
Avcheckad pålistan:
- Matlagnngsuppsatts
- Religions uppgifter
- Beskrivning på Emma B till projektet
- Rensriva projekt och företagnade uppgifterna

Och på allt det här har jag hunnit redigerat lite bilder OCH brännt ner Skins på skivor.
allting känns så jävla bra nu och jag rålängtar tills fredag! Då ska jag, emma, sanna ,fors och kanske cissi åka till katrineholm och spendera kvällen/natten i alkoholens dimma. sannas klasskompis kimona ska ha fest sen ska vi ut, antar jag. längtar som fan!
jobbigt bara att jag ska köra hem oss på lördagen, ganska tidigt också eftersom alla ska hem till sina påsklunchen, så jag måste dricka med måtta...
för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback