godonlyknows

image451





Vi unnar oss allt för sällan att bara taa det luungt. Under både fredagen och lördagen var det full rulle för min del, så igår tillbringade jag hela dagen i sängen och framför datorn. Jag kollade på några avsnitt av skins från säson ett i sängen men när jag skulle kolla säsong 2 var jag tvungen att sitta här, jag har inte hunnit bränt dom än. Nu har jag kollat 6 avsnitt och sitter och kollar när de andra kommer ut..
Idag tänker jag tillbringa all min tid i sängen, moffa och kolla film. Underbart.

Fredagen blev självklar skiiit rolig. vi förfestade hos kimona sen blev det utgång. Allt crazy hände på efterfesten, vi var 4 tjejer och 3 killar och jag har nog aldrig haft en sån rolig efterfest, med undantag för kryssningen. Jag förstår inte hur man kan ha så roligt med en kille som har deckat. Kimonas storebror, Billy, deckade runt 5 slaget Då satte vi gång, han fick chipspåsar på huvudet, vodkaflaskor under armen, en solhatt och mycket  mycket mer. Halv 7 kände jag att jag var tvungen att sova, eftersom jag skulle köra dagen efter. Sov ungefär 3 timmar den natten.
Mc donalds blev ett måste påvägen hem, faan vad dåligt man mådde men det var så jävla värt det! Helt galen kväll.
Vi kom hem vid 2 på lördagen, klockan 4 skulle vi på påskmiddag hos mormor och morfar. Jag hann bara få i mig maten sen var jag tvungen att åka, vi skulle bada på Sanna's pappas jobb. 5 tjejer och 2 pooler.
När vi hade badat och duschat så åkte vi och köpte mat. Tanken var att vi skulle laga mat och spela spel men efter maten somnade alla (tror jag, jag sov ialf) så det blev en tidig kväll, åkte hem redan vid 11.

Igår låg jag som sagt i sängen, efter 14 timmars sömn. Väldigt slapp dag och det var så skönt. Sanna, Fors och Gabi var sugna på att göra någonting på kvällen så vi åkte hem till Sannas moster och spelade spel. Jag är verkligen ingen spel människa för jag är en sån jävla dålig förlorare.. Det märkte dom igår också, haha.
Nu idag är mina planer att kolla försoning, få hem mer skins och bränna ner dem till skivor.

Föresten, ni vet känslan när man har tagit 1-2 glas vin... Man blir helt fnittrig och slapp i hela kroppen. Så känns det för mig nu, jag är helt flummig av värktabletterna jag har ätit... Jag sitter och fnittrar åt ingenting.
väldig skön känsla måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback