Gossip girl





Sådär ja, nu är hela säsong 1 avklarad. Måste säga att jag var riktigt tveksam till serien ibörjan men vid avsnitt 6 blev jag besatt, så under hela skoldagarna har jag längtat hem från skolan då jag kan sätta mig ner framför datorn och "bara" kolla 2 avsnitt till.
Egentligen skulle jag bara vilja skriva ner allt här och förstöra nöjet för er men jag struntar i det.

Jag fastnar alltid för badboysen i serier (hank i californication) och chuck i gossipgirl. Vet att gabi gillar den manliga slampan och det är någonting seexy över honom.
Undrar vilken serie jag ska sätta igång att kolla på nu när gossipgirl är klar.
Skins är högt på listan, som också har en badboy.

Kommentarer
Postat av: Rogic

Jag säger ju att det är något speciellt med bad boy chuck !

2008-03-05 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback