I pretend that nothing ever went wrong





Vi hade övningar på brandstationen övningsplats idag. Ganska kul men fan vad kallt det var! Höll på att frysa ihjäl om mina fötter, trodde seriöst att lilltån skulle ramla bort eller nått.
Jag sitter, åter igen, och kollar på Gossip girl avsnitt. Är på avsnitt nr 7 nu. 13 totalt. Känner ingen kärlek till serien som jag gör till californication men den är helt okej.
Efter att ha haft maraton med serien känner jag mig normal, mot ungdomarna i den serien.
Vad härligt om livet hade vart som deras, ta en drink några dagar i veckodagarna, pengarna flödar och föräldrarna ordnar allt åt en.

Morgondagen har jag planerad precis, upp och skjutsa bea, kaanske bjuda alla på en våffelfrukost (är ni på tjejer?!) sen plugga igen historia, religion och ARL.
Orkar inte plugga någonting idag så jag ska lägga ner all energi på morgondagen.
så kapten, åter till gossipgirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback