Mediaelever





- Janna: put your arm out to the candy man in the van. säger:

"Hans läppar närmade sig sakta hennes nacke. Mickrofonen smekte örat"

josefine säger:

Hon kunde höra ett "hallå där" spelas upp i högtalarna runt om i rummet

- Janna: put your arm out to the candy man in the van. säger:

"per-eric... men du kan kalla mig... pekka!"

josefine säger:

"Sitt bara stilla.. stilla nu. för mycket rörelser förstör ryggen. luta dig tillbaka och slappna av.. seså.." - sen känner du två varma, rökluktande händer omfamna dina axlar.

- Janna: put your arm out to the candy man in the van. säger:

"tänk på din svanskota, vi vill ju inte att du ska få problem med ryggen. du vet, jag har ju gjort allt dåligt man kan göra - jag känner till det där" händerna fortsätter att glida nerför tröjan

josefine säger:

"Men var inte orolig, min rosdoftande vän. Jag kan åtgärda det här åt dig. allt som krävs är lite typ med farbror pekkas magiska händer. se nu, hur dom läkar dig på de ställen du har ont" - händerna glider ner mot brösten och han kupar varsin i sina händer

- Janna: put your arm out to the candy man in the van. säger:

"det är skadlig att vara framtung och sitta mycket framför datorn. det är bättre att ägna sig åt andra aktiviteter.. med farbror pekka"

josefine säger:

(hon börjar pilla lite på microfonen, nyfiken..) "NEJ, du kan ta ifrån mig vad som helst! Mina barn, min fru och min hund, men mikrofonen rör du inte, förstår du det?!" - ansiktet börjar nu skifta i en blandning av tomatröd och grisrosa


Kommentarer
Postat av: Janna

Haha "Farbror Pekkas äventyr"

Postat av: emsan

ni två är bra störda. Bästa jag läst på länge.. jag hoppas på en uppföljare :D

2008-03-07 @ 09:59:03
URL: http://emsenglund.blogg.se
Postat av: Emma T

HAHA, fan vad bäst!!

2008-03-07 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback