personal jesus




Aldrig mer tänker jag hoppaöver frukosten. I hela nian och första året av gymnasiet åt jag aldrig frukost, jag förstår inte hur jag orkade. När jag gick upp i morse hade vi inga flingor, jag äter alltid fil med flingor, finns inga flingor äter jag ingen fil, det är äckligt.
vi hade inga mackor så det fick bli only kaffe till frukost. Redan påväg till skolan kände jag hungern och efter religionen köpte jag en macka.
Nu känner jag hur mitt blodsocker hoppar upp och ned, jag har huvudvärk och jag är sjukt godissugen. Allt detta lidande bara för jag inte åt frukost.
Mina frukostrutiner är jävligt viktiga, hoppar jag över kaffet får jag också ont i huvudet på eftermiddagen.

Orubbliga.
 

p.s, vi är lediga imorgon så nu har lovet startat för min del! yaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback