Remy Zero - Fair

image439




jag måste ha vart fullare än jag trodde när jag kom hem igår.
i eftermiddag blev jag trött så jag skulle lägga mig ner i sängen och sova bort 1-2 timmar. när jag sträcker ut armen för att hitta min ögonbindel, som ligger i en låda i mitt nattduksbord hittar jag en papperstuss.
inte en ren nattdukstuss, utan det var spyliknande vätska på den.
då kom jag ihåg: jag spydde igår jag när kom hem och jag använde antagligen den för att torka mig runt munnen.
frågan är varför jag valde att spara den istället för att kasta den direkt?

alkoholens dimma, mina kära vänner.


so what if you catch me,
where would we land?
in somebody's life
for taking his hands
sing to me hope as she's
thrown on the sand
all of our work
is rated again
where to go ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback