rock away





En sak som om till känna igår är att när jag blir full går jag helt upp i mig själv. Jag själv är min bästa partner när jag super. Som igår, jag hade svinkul genom hela kvällen och trodde mitt sällskap hade det också. När jag och alexandra och Melina satt på cornet vid halv 2 slaget så sa Alexandra pltsligt: Fan det var inte alls kul ute idag. för mycket folk.
I mi nhjärna blev det : ???. Jag trodde att varje gång jag såg henne ute så hade hon jättekul men tydligen inte. Jag hade iallafall svinkul, det blev en bra fylla pga att jag inte hade käkat någon kvällsmat. Inte med flit såklart, jag hann bara inte.
Elin skickade sms igår och frågade om jag ville komma på provsmakning av drinkar till studenten. Först tvekade jag, jag hade ingen lust att gå själv så jag hörde med annis om hon skulle gå. Självart skulle hon det! Jag åkte hem till henne där hon sminkade klart sig o allt vad det hör till sen åkte vi hem till slusken i nyfors. där pimpla vi vin och pratade. Jag älskar när man får röka inne, det är så skänt att slippa resa sig hela tiden men fan vad äckligt det luktar. Man inte inte andas!
Halv 10 skulle vi egentligen vara på Harrys men i sista minuten flyttade dem de till lotus. Drinkarna var sådär, ingen jättefavorit direkt.
Jag var full som ett ägg redan innan vi kom in till lotus, där inne drack jag först 2 smakdrinkar, en cider sen blanda Micke nått skit till mig.
Det är bra när man känner den som står i baren, jag sa bara: Blanda någoning som är gott och starkt!
Jag vet inte vad jag fick men jävligt gått var det.

I slutet tappade jag bort annis, då var tiden halv  någonting, jag, alexandra och melina gick och åt fyllekäk.

Då, till den roligaste händelsen av kvällen. Börjar le bara jag tänker på det här hemmavid datorn. Igår fick jag en flaska vin av Mamma, det var som sagt en oplanerad fylla så jag frågade om det var okej. Det var det, 13% vin också så hon var lite orolig. Neeej men jag har druckit värre förklarar jag (smart sagt) Så jag fick den.
När jag kommer hem går jag som vanligt in på mitt rum, hänger av mig jackan, letar efter min vattenflaska. När jag sen ska gå ut till köket i mörkret, då missar jag Bonita, så jag snubblar rakt över henne och faller rakt på magen i hallen. Mamma kommer ut och undrar vad som händer och där hittar hon mig, på mage, i hallen, halv 3 med en skräckfylld hund brevid.
Jag trr inte hon kommer ge mig vin någon mer gång.


(Sanna, hör av dig om du vill till tuna park idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback