scream, at the top of your lungs





Jag har nästan inte vart hemma någonting under hela lovet. Ska summera mina dagar kort:
Tisdag - flyttade hem till emelie, hade gossip girl race hela dagen/kvällen
Onsdag - låg hemma hos emelie och degade, kollade hem till midgård och skins
Torsdag - bakis, var hemma hos emelie till 4, kom hem, klockan 6 åkte jag, widin och rogic till mc donalds sen direkt hem till nattis.
fredag - gick upp 7, åkte till stockholm 9, kom hem 21:30, gick ut 22:30...

Såå, nu är jag hemma! Och redan uttråkad. Igår var vi som sagt i huvudstaden. Vi gjorde två br abeslut den dagen:
1. Vi tog bilen. Mycket billigare och mycket skönare än att åka tåg.
2. Vi åt inte lunch på Mc donalds för en gång skull, utan på att sushiställe. Det var nog den godaste maten jag någonsin har ätit.

Jag hittade inte jättemycket, en sjal, en jacka, hårspännen och ett hårband. Det var en mycket trevlig dag men faan vad ont fötterna gjorde när man kom hem. Ush ush. Då skulle vi ut direkt också, så jag hade på mig pumps resten av kvällen. Konstigt nog gjorde dom inte hälften så ont som mina tygskor gjorde.
Nu har jag laddat hem Tjenare kungen, det är konstigt nog en film som jag verkligen älskar! För ett tag sen hyrde jag 4 för 44, då kom den med. Jag kollade på den 6 gången den helgen tror jag. Det är någonting med den filmen som jag älskar men jag vet inte vad. Första gången jag såg den med Johanna och Cissi ville jag döda Ava, huvudpersonen. Nu älskar jag den!
Gabi och jag pratade också om att åka lång åt helvete och övningsköra. Jag får självklart inte övningsköra med henne egentligen men vi ska bara träna dragläge och sånt. Egentligen ville jag åka til Ikea men har varken bil eller sällskap.
Så, i väntan på övningskörandet ska jag kolla på Tjenare kungen.



image452

xo xo gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback