solariehäxa








Jag, Sanna och Gabi testade ett nytt solställe idag. Eller, stället var inte nytt men jag hade aldrig varit där förut så för mig var det nytt.
Ni vet när man solar solarium så blir det alltid skit svettigt, då menar jag svettigt. Jag glider runt på rumpan och badar i svett så det blir oumbärligt att ligga kvar.
inte på det här stället! Helt underbart, det var superfälktar så jag frös nästan istället för att svettas, det var som att ligga ute i -5 grader. Man slapp hela den äckliga proseduren med att svettas.
Alla vi älskar att åka bil, ingen ville riktigt åka hem efter solningen så vi åkte ut till västerleden. Där fick jag ett underbart samtal av Emma B, hon berättade att hon och jag ska åka upp till stockholm på Fredag och intervjua Anton berg! Lovely, på liv och hälsas bekostnad tillochmed.
När vi var klara med västerleden ville vi inte hem då heller, så vi åkte genom hällby, tutade påfotbollspojkar och på fors (som hon inte märkte) Vi skulle förbi kyrkogården sen vet jag fan inte vart vi hamna. Vi körde och körde och vi hade verkligen ingen aning om var vi var.
Tillslut, efter 20 min bilfärd såg vi på skyltarna: Eskilstuna 8 km.
En trevlig biltur blev det, tur att blåa faran var fulltankad..

Nu vill jag bara duscha och sova, kommer somna snabbt idag känns det som.



Kommentarer
Postat av: sandra

vilket solarie ställe var det ;D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback