tandläkarskräck






Många anser att det är löjligt att ha tandläkar skräck. Dem som säger det är idioter. Jag avskyr tandläkaren, förra gången jag var kallad dit ställde jag in det 3 gånger, bara för att jag inte ville gå.
Idag är det dags igen oh jag överväger seriöst att hellre betala 100 kr för man inte har dykt upp än att genomlida det.
Jag hatar min tandläkaren, jag hatar att känna hans fingrar i min mun, jag hatar sugen som tar upp saliv, jag hatar pinnen som dem sticker med i tänderna för att kolla hål, jag hatar att man sitter och tnker: har jag nått mellan tänderna? vad ska jag göra av allt mitt slaiv i munnen?
Jag hatar smaken när man har skrapat bort tandsten, jag hatar att dom alltid tar i för hårt så man får spotta blod sen skölja utmunnen med världens minsta muggar som man aldrig får påfyllning på.

Jag hatar tandläkaren och om 45 min är det dags igen. Jag tror jag ska gå, så jag får skiten överstökad.
Men jag vill verkligen inte. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback