---



All stress kom ikapp mig idag, efter ett bråk med mamma blev jag så ledsen att allting släppte. Alla helger stressar jag över att behöva gå tillbaka till skolan. Hålla på med någonting jag inte tycker är roligt. Något jag är stressad över. Känna att jag inte räcker till.
Det är så mycket som stressar mig att jag snart kommer ge upp. Det var så det kändes idag, jag ville ge upp. Bara strunta i vad jag får för betyg.
Jag är stressad över att inte få ett jobb, att få ihop pengar till agia napa, att klara foto-kursen, att kunna göra klart alla arbeten som är kvar och jag är stressad över min vardagsekonomi.

Nu mår jag bättre. Jag la mig i sängen och lyssnade på musik och filosofierade. Kom inte fram till någonting men jag lugnade ner mig.
Från och med nu, gör jag saker för jag vill. Inte för jag måste. Jag tänker skita i konsekvenserna.


du räknar allt sorgligt natten lång
och hon du älskade en gång, och kanske älskade dig.
Spelar det någon roll?
Nej kanske ingen
kanske allt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback