--




Måndag igen. Allting känns bättre. Jag har tagit tag i en del saker. Tänker kämpa in i det sista. Konstigt det där när man mår dåligt över någonting, just då skriver man om det som om an har bestämt sig. När man vaknar dage efter kan man ha fått en helt ny inställning.
Självklart tänker jaginte sluta tänka på konsekvenserna. Bättre att stressa än att få dåliga resultat.

Bara att bita ihop nu. Nu i veckan ska jag och gabi få upp våran träning också. Var sjuk hela förra så vi gick ingenting då.
Idag är det lite tight o tid, så vi ska bara gå 2,5 km. Bättre än ingenting. Har levt ganska nyttigt hela helgen (sa nej till kebabtallrik igår) Måste bli lite fit till studenten som är farligt nära. Provade min studentklänning igår, jag älskar den! Den sitter perfekt.

Men just nu känner jag inte för att gå. Är jätteseg i kroppen och trött.
Äsch, inge mer negativt nu. Peppa peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback