--




Jag skapade min egna lilla värld igår. Mitt näste kan man säga. Med ost, kex, film och tända ljus kunde det inte bli mysigare. Synd bara att jag är en sån kärring, kunde inte se klart filmen för jag somnade till hela tiden. Så halv 12 släckte jag ner och sov.
Vaknade självklart väldig ttidigt, halv nio. för ovanlighetensskull låg jag kvar i sängen. Oftast när jag vaknar går jag upp direkt, blir för rastlös av att bara "ligga óch dega" men i morse såg jag klart filmen. Det gjorde egentligen ingenting att jag inte såg klart den igår, hade redan sett den en gång.

Jag har lånat hem både en digital och analog kamera ver helgen så jag borde fota egentligen. Jag hade planer på att åka iväg och fota men vad vaknar jag till. Spöregn. Aldrig i livet att jag sätter min fot utanför hemmet när det regnar, speciellt inte om jag ska hantera skolans femtusenkroners kamera.
Så, istället, tänker jag sitta inne. Tills det slutar regna. är jag kreativ nog kanske jag inte ens behöver fota ute, hitta objekt inomhus istället.
Hela min helg ska gå till att plugga. Bli av med alla jävla rester som jag alltid klagar på.
Så, hejdå med dom.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan! Jag fixar andras bloggdesigner och har gjort bl.a. åt Miss Sweden 07. Är du intresserad av en? :) Isf kan du läsa mer om det på http://juliaberg.blogg.se/design där du också kan se olika designer jag har gjort. Annars kan du bara titta in i min blogg! Ha en bra dag
/Julia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback