17;onde avnisttet av Gossip girl




Det bästa med att det blit en ny vecka är att det innebär att det kommer ut ett nytt Gossip girl avsnitt. Nu fick jag precis ner det 17;onde. Ska se det lite senare, nu tänker jag plugga bort lite rester,
Senare ska jag träffa Carro, hon ringde och fråga om jag kunde hjälpa henne att flytta saker och visst kan jag det.

Idag fick jag bort en del saker, fotade två saker så nu slipper jag dem. Nu är det bara sköna dagar kvar av den här veckan! Imorgon har vi buffertdag på förmiddagen. På eftermiddagen blir det fika. Under torsdagen är det "Slottsskolan" renunion, vi gamlaavgångsklasser ska ses över fika. Kommer bli nice, kul att träffa alla igen!

Nej, plugga var det. Känns som det är det ordet som används mest här men om en månad tänker jag aldrig uttala det mer.
Förutom när jag börjar på högskolan ioförsig.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har redan sett det! ;D

Postat av: josefine

Jag med, nu. Jag blev lite besviken, mest på slutet.. (you know what i mean)

2008-05-13 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback