atomic - sleeper




Okej, vad gör man när man inte har läxor?! Dom senaste veckorna har vart så sjuka. Haft uppgifter hela tiden. Nu är det slut. ingenting mer. Vad ska jag nu göra om kvällarna?
Nu tänker jag se trainspotting för tredje gången på 2 dagar. Nya favoritfilmen, jag älskar den! Kom underfull med igår att jag älskar "hårda knarkfilmer", vet inte riktigt varför. Någonting realistiskt över dom. Ewan Mcgregor är sjukt snygg i trainspotting också..

ikväll ska vi äta middag på å-bryggan, fira att betygen är satte och att om en och en halv vecka tar vi studenten.
studenten, studenten. Klingar så fint när man säger det.

Kommentarer
Postat av: Janna

haha, du borde kanske slå dig ihop med sofie.

elin: du, måste se trainspotting. du kommer att älska den!
sofie: varför?
elin: det är knark i den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback