Belle & Sebastian - Funny Little Frog




Alla mina tankar är på Agia Napa just nu. Det går inte en dag utan att jag tänkerpå hur underbart, roligt, trevligt galet, outrageus vi kommer ha det därborta. Det är bra att längta men det gör också att man blir distraherad från annat man bör tänka på.
Jag har galet mycket just nu. egentligen skulle jag behöva bo uppe i fotosalen. Jag vill verkligen få mitt mvg så tänker lägga all min energi på det.

Jag fick en så dålig idé igår när jag skulle sova. För det första, efter att jag hade kollat på titanic med fors, skjutsat hem henne och varvar ner kom jag inte i säng förän vid 1. Jag tänker alltid bäst när jag ska sova, så jag ville fota soluppgångem. Jag går upp, kollar i kuriren. Jahaa. 4:15 ska solen gå upp. Redan då visste jag att jag ALDRIG kommer gå upp. Men jag ställer klockan på 04:15.
Gick jag upp? Oh nej. Hade jag svårt att somna om? Oh ja.

Jag vill att någon ska dödshota min mamma, om jag inte gör ARL-uppgifterna dör hon. Oh, jag har så jävla svårt att komma igång med dem. Skjuter upp det hela tiden. Får inte. Betygen sätts snart och nu är studenten näära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback