Englas begravning




Jag blir illemående när jag tänker på att en tvkanal utnyttjar en sörjande familj för att tjäna pengar. dom gör det inte för att vara snälla, dom vet att det drar tittarsiffror och det tjänar dom pengar på.
Tv fungerar så, dom gör ingenting om dom inte vinner på de själva.
Man ska inte klandra familjen utan tvkanalen.


Det har vart en underbar helg. I fredags hade vi överraskningsfest med grillbuffé för Natalie som blev 19 år. Vi grillade allt möjligt och vi hade tårta, ballonger, allt som en fest ska ha!
Mysig kväll.
Igår låg vi på strmsholmen hela dagen. Vi fick se en man bada naken i eskilstuna ån. På kvällen grillade vi hemma hos gabi. Vi satt ute, drack vin och pratade i flera timar. När några skulle ut bestämde jag mig för att åka hem. Var varken rätt klädd eller hade rätt humör.
Hemma poppade jag popcorn och kollade på mean girls.

Idag hoppas jag på strömsholmen igen. Bara ligga och slappa med vänner.
Jag vill inte att det ska bli skola.




image509    image510

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback