fredagssysslor




Vilken rolig fredagskväll jag har. Är hemma framför datorn och gör massor av skolarbeten. Det är värt det. Kom nyss på att det här är sista helgen jag måste använda för att plugga.. Sista.
Vi var oah såg balen ikväll, så fina var alla! Åh jag älskar baler. Blir så glada för allas skull.

Påvägen hem blev jag stoppad av polisen för första gången, dom vinkade in mig till kanten på sundbyholmvägen. Jag vet inte vad det är en någonting med poliser gör mig nervös. När han hade stannat mig vid kanten kom alla ibilen på att ingen därbak hade säkerhetsbälten. Det är svårt att förklara men  vi har som ett överdrag därbak eftersom våran hund sitter där, då blir det inte skitigt på säterna. Iallafall, när det är på går det inte knäppa två av bälterna därbak. Alla började nervöst pilla fram bälterna och polisen kom. Bad om mitt körkort. Jag försökte fumla ur det från plånboken, det tog ett tag. Jag visste att allting var i sin ordning, utom bälterna, ändå blev jag nervös. Medan jag fumlar med mitt körkort öppnar polisen bakdörren där sofia sitter och frågar "Ni är odentligt fastspända va?" Sen drar han i bältet. efter sa sofia att precis innan han öppnade dörren hade hon fått dit bältet.
Sen fick han se mitt körkort, jag fick blåsa och åka.
Hädanefter tänker jag inte slarva med bälterna iallafall.

Efter kvällsmat på spicy och en promenad med hunden så sitter jag här. Dricker cola och skriver klart en mdk-uppgift. Tänkte börja redigera bilderna från balen men här är orginalen iallafall:


image519



image520

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för en trevlig eftermiddag/kväll

Postat av: Janna

Fan vad fina alla är!

2008-05-23 @ 22:51:27
URL: http://sovietique.blogg.se
Postat av: natalie

iiih, vad fina bilder babe!

2008-05-24 @ 16:21:00
URL: http://jympasko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback