helveteskrivaren




Jag skulle skriva ur källorna till mitt fördjupnigsarbete idag i skolan. Tog upp sidan, det var det sista inlägget som Alex Schulman skrev. Jag skriver om bloggare det var därför det var min källa. Iallafall. Jag börjar skriva ut. När jag tar den första utskriften ser jag "sida 1 av 293" Vafan?!
Går tillbaka till datorn, skrivaren fortsätter skriva ut papper. Då ser jag att alla kommentarer som har skrivits till inlägget också kommer ut. över tusen kommentarer!
Jag sprang tillbaka till skrivarn och försökte få av den. Det gick inte. Tillslut var halva fotogruppen inblandad i kampen mot skrivaren. Jag tror den fick ut 20 sidor innan vi lyckades få stopp på den.
Skolan hade nog inte blivit så glad om jag skrev ut 293 sidor med bara skit.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Emma jobbar, Gabi är hemma, Cissi och Nattis umgås men jag fick inte vara med, Johanna vet jag inte, Carro jobbar..
Tror det blir lipsillen och Titanic ikväll. Och ost med kex.

Kommentarer
Postat av: Janna

HAHA! Påminner mig om när jag försökte skriva ut ett häfte som Per-Eric skickade ut till alla på gw. Fast jag hade varit ouppmärksam och missat att häftet var 50 sidor långt... Det blev en panikslagen fight mot skrivaren. Men den segrade, och det feta häftet "Arbetsmiljö och säkerhet" vilar nu på botten av textsalens pappersinsamling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback