Hold me now




Jag lider seriöst av koncetrationssvårigheter. I mitt huvud tänker jag mig hur jag sitter med en kopp kaffe, datorn och skriver på som bara den nu när jag ändå är hemma hela dagarna. Varje dag den här veckan som jag har vart hemma pga sjukdom har jag tänkt: Snart ska jag plugga!
Har det hänt? Näe, knappast. Istället dricker jag kaffe och kollar på top model. Jättebra. Jag som har så lite att göra också. Idag är jag lite piggare än vanligt, men imorse när jag vaknade var mina ögon jätteäkcliga så jag stannade hemma från skolan.
Den här veckan är stressig när det gäller skolarbeten, därför måste jag bli klar.

To do list:
- Projektrapport + loggbok
- Vg- Mvg arbete i religionen
- Arl-uppgifter
- Mdk uppgiften

Egentligen vill jag lägga mig i sängen och sova bort alla måsten. Jag är så stressad. Hela tiden. Men jag gör ingenting åt det. Det är fan konstigt med mig. Istället för att bara "göra" sakerna går jag och stressar över dem.
Koncentrationssvårigheter tror jag domen blir.

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, jag är precis likadan. Går runt hela dagen och tänker "nu jävlar ska jag plugga!" och det hela slutar med att jag går och lägger mig runt 4 utan att ha gjort ett skit, för att jag inte kan koncentrera mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback