inte lika farligt här




Strålande väder idag. Vi fikade på waynes uteservering idag och det var inte ens kallt, trots att det ligger i skuggan. Men när jag kom hem var jag väldigt sorlig, det första jag gör är att sätter mig vid datorn, drar ner persienerna och kollar på film. Det är såna här dagar när man knappt ska sova inomhus, egentligen ska man rigga upp solstolar i trädgården och sova där.

Självklart måste jag plugga ikväll. Vi har en muntlig redovisning imorgon och projektrapporten ska vara inne.. Snart är det fredag, då är det helg, som tyvärr kommer bestå av plugg.

Ha-ha, idag berättade jag en rolig grej för tjejerna. Om mitt pms humör Jag blir väldigt känslig. Alltså, jag blir löjligt känslig. Jag kan typ börja gråta av att någon inte säger hejdå på msn.
Ni kan kanske förstå vad mina nära och kära måste genomgå en vecka i månaden. Det är inte ens kul, jag blir så känslig.
Men jag kan garva åt det såhär i efterhand!





(Här är det inte lika farligt nattis, GRATTIS!)

image508

Kommentarer
Postat av: natalie

hahaha, det är det faktiskt inte, tack så mycket :D

säg till innan du får den veckan så man kan förbereda sig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback