inte med simon för han är gay




Sakta, sakta sakta sitter jag  här och äter ett äpple. Idag har jag min värsta bakfulla någonsin, när jag vaknade kändes det som jag hade legat i koma och vaknat upp efter 5 år.
Gårdagen var underbar, väldigt rolig! Tanken var grillkväll med utgång men det var ganska kallt ute så vi gick snabbt in igen. Där bjöds det på riktigt kaos, vin spilldes (ungefär 5 gånger) och vi shottade 60% sprit. Vid elva gick vi ut. Underbar utgång, vi marsherade direkt till schlager golvet, när det blev coverband där gick vi till r'nb golvet, som jag aldrig annars står vid.
På det golvet träffade jag, Annis och Sofia världens roligaste kille. Man kan säga att han var en manlig mig. Alltså inte för att jag tycker att jag är världens roligaste person, men han hade PRECIS samma humor som oss. Vi dansbattlade, han lärde mig fiskespöt, jag lärde honom vattenspridaren och stureplansarmen med gäddhäng.
Vi "hängde" med honom till stängning, då tänkte vi stura upp en efterfest men efterfestensvärd låg hemma och spydde så istället traskade jag, simon och Annis hem. Barfota. Inte Simon, han hade vart smart nog att ta bekväma skor.
Under vägen hem köpte vi cola på grillen, mötte Markus som sen gjorde mig sällskp.

En väldigt bra afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback