Jeff Buckley-Grace

image511

image512

image513






Jag har nog aldrig känt ett sånt sötsug som jag gör just nu. Har varit ute i köket minst 10 gånger den senaste timmen. Självklart vet jag att det inte finns någonting där men jag letar iallafall. Som vanligt. Känns bättre att leta en sista gång än att sitta här och undra..
Dagen har varit väldigt skön! Vaknade sent, gjorde en stor frukost beståeende av 2 ägg, yougurt med flingor och kaffe. Halv 2 skulle jag fika med Maddo och Cissi, när vi satt där såg vi Johanna och Caroline som också skulle fika, vi erbjöd dem att ansluta sig och det gjorde dom.
Väldigt trevlig fika om prat om lite allt möjligt. Efter gick vi på stan ett tag, hittar så mycket jag vill ha men måste verkligen spara alla mina pengar till Cypen just nu.

Efter stan har jag gjort lite allt möjligt, flyttat saker med carro, skjutsat mamma och nu kollar jag på Project runway avsnitt (min favoritserie)
Senare ska jag se Titanic. Vet egentligen inte varför jag laddade ner den men blev jävligt sugen på att se den. Jag kunde inte se den när jag var yngre, för när jag skulle sova kunde jag bara tänka pålåten till filmen. (eeevry night in my dreams, i feeeel you) Konstigt men sant.
Ikväll ska jag se den och motstå mitt jävla sötsug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback