lust for life




De senaste dagarna har varit riktigt sköna.
Onsdags: Middag på å-bryggan, 13 tjejer plus slusken. Efter å-bryggan gick vi hem till gabi, drack öl och vid elva tog vi en taxi till harrys när natten spenderades. Dom har öppnat deras uteservering så det är riktigt mysigt där.

Torsdag: Bli väckt av att emma brink skickar sms halv 12, då jag egentligen ska vara på lunch med henne + projektgruppen. Springer bokstavligen upp, drar på mig klänningen från igår och tar bilendit. Jag var seriöst där på 5 min. Efter lunchen följde hon med hem till mig, vi gick ut med hunden sen tillbaka till skolan där vi egentligen skulle se Eskils-festivalen. Ingenting för oss såg vi när vi kom fram, så vi tar en fika. På vägen till waynes möter vi Frida och Micklan, dom hänger på.
När vi satt på waynes kom allt möjligt folk och efter 2 timmar gick jag hem. På kvällen åkte jag och Emma hem till Johanna och drack vin. Efter gick vi till å-rbyggan och drack cider. Frida och dom satt i rothhoffs, så jag och emma gick dit ett tag.

Fredag: Lite skola. Hade den sista fotolektionen.. Blandade känslor. Både lättad och lätt panikslagen. Efter skolan gick vi och fikade, sen kom det fler folk så vi satte oss på strömshomen. Åkte hem vid 5, klockan 7 åkte vi ut till emmas brorsa. där drack vi vin, spelade kubb och pratade. Våra chaufförer skulle in tidigare till stan så jag hänkade på dem. Cissi och jag åkte till Emma i rothhoffs, satt där ett tag, ringde maria och frågade om hon villekäka korv på statiol. Det gjorde vi och sen blev det hemfärd!

Så, där är mina senaste dagar. Blir tråkupdaterring när man inte har uppdaterat på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Miss C

Coolt att du också döper vissa inlägg efter bra musik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback