Marit Bergman - Out on the piers





Ja, dom senaste dagarna har varit väldigt.. Händelserika. Igår åkte jag, emma, sanna, nattis, carro coh cissi till stockholm för shopping. Resan börjar med att jag backar på en bil på okparkeringen. Påvägen dit är en idiotjävel påväg att köra in i våran bil när vi kör 120 km/h. Har nog aldrig blivit så skärrad som jag blev då.
Jag hittade en studentklänning.
Nu, till gårdagens "stora" händelse: Jag, emma och sanna hade gått i förväg till hm, både dom 2 skulle testa underkläder. Inne på hm började jag må jättekonstigt, så jag gick ut för att ta friskluft. Det var hmaffären som ligger precis mitt emot åhlens. Ute på gatan blev allting värre, jag fick huvudvärk sen svartnade det för ögonen. Jag började vingla iväg, tills jag föll framlänges. Jag svimmade, mitt ute på drottninggatan. Själv. Helt ensam. Nu kommer det värsta: Jag vaknar av att en alkis hjälper mig upp. Ni vet han som alltid har en steroe på axeln och spelar munspel? Han hjälper mig upp. Sen kom en annan tjej som gav mig vatten och stod med mig ett tag. Jag sms;ade cissi, då kom hon, nattis och carro. Jag såg ut som ett roadkill, helt skitig över mig t-shirt, svart över hela händerna och uppskrapad.


På kvällen åkte vi hem till Gabi. Vi lagade mat och spelade spel. Spelade spel.. Kan fortfarande inte ta in att vi inte festade på valborg. Vi åt istället grönsaker med dipp och spelade sällskapsspel. Händelserna tog inte slut här, när jag kom hem vid halv 12 någonting så mådde jag illa och frös som err djur. Inatt låg jag som utslagen och drömde jättekonstiga drömmat och yrslade som fan. Imorse gick jag upp för att ta tempen, 39,6. Niice, nu är jag sjuk också. Kan knappt prata pga  min hals. Under hela dagen har jag legat i soffan och kollat på skitprogrammet Cheaters. Har inte orkar rest mig upp. För en halvtimme sen stoppade jag i mig alvedon så nu svettas jag istället, antagligen febern som lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback