Melrose place in my heart





Melrose place var mitt absoluta favorit program under 8;an och 9;an. Under dom 2 åren hann jag se serien säkert 4 gånger, eftersom det gick om, om, och om igen.. Min favorit karaktär var "Matt", bögen som var riktigt rolig. Men när Kimberly sprängde byggnaden spårade serien ur liite. Efter det blev det crazy, Kimberly dog och kom tillbaka, folk dog, Jane var helt plötsligt adopterad, någon försökte mörda Jake och Alison.
Jag kommer ihåg hur det alltid stod "Guest starring Heather Lockgear", trots att hon var med i typ 200 avsnitt av 220. Det log jag åt varje gång.
Dock var jag inte så beroende av Melrose place som Annis sa för ett tag sen.
Annis: Jag kommer ihåg när vi gick i nian, då satt du alltid hemma på eftermiddagarna, åt pommes frites och kollade på Melrose place!
Jag: Va?! Det gjorde jag inte!
Annis: Joohooo!

Alltså, jag gillade programmet men så besatt var jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback