music




Jag och Emma T har anmält oss som frivilliga att ordna musiken till vårat flak. ett av dom bästa besluten i mitt liv tror jag! Vi började spåna ideér idag, skickade olika remixer och låtar till varandra för inspiration.
Det kommer bli så grymt kul att göra en spelningslista med musik som vi vill ha, inte som på krogen när man blir påtvingad en musik.

Nu är jag mätt som fan. Åt grillat hos mormor och morfar, alltid en risk för att bli övermätt då.
imorgon måste jag till foto redan kl9, trots att jag egentligen börjar halv 1.
Det där jävla betyget kommer slita ut mig.

Ska ta andra badet för idag, ändå chansen jag har för att kunna läsa ut "snabba cash" utan att somna.

Kommentarer
Postat av: Emma T

Det kommer bli så jäävla schysst! Jag går runt och ser mig själv dansa på flaket till musiken vi valt. Det gör att jag lyser upp i ett leende. Så går jag där, ler och nynnar för mig själv.. :D

2008-05-22 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback