prom




Det var verkligen kul att kolla på alla ankommande par på balen idag. Fors var bland det finaste jag har sett. När gabi kom både hörde man och såg henne, hon var lika vacker hon.
Jag är bara trött nu, har proppat  mig tabletter hela dagen för att slippa febern men tror det börjar komma tillbaka nu. Nu i veckan laddade jag hem massor av nya filmer men nästan alla är snyft-filmer. Just då var jag på det humöret. Nu är jag på jättebra humör så jag har ingen lust att gråta. Har jag feber imorgon kommer jag festa ändå, våran Gabi fyller bara 19 år en gång (om året, eller hur sanna?)
Nu ska jag stoppa i mig fler tabletter, poppa popcorn och se líte hem till midgård, det piggar upp.



image496

Kommentarer
Postat av: widin

haha ja det gör man :D

2008-05-03 @ 12:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback