shopdelangdelange





Jag har drabbats av student-ångesten. Nu ångrar jag att jag inte la ner mer tid på skolarbetet under hela trean. Jag blir arg på mig själv för att jag inte anträngde mig mer. Jag borde ha haft attityden "ska jag göra någonting ska det vara perfekt"
Nu sitter jag här och vet att jag kunde mer. Men äsch, det löser sig ändå! Folk borde stressa ner, inte minst jag. Det finns ett liv utanför betyg, högskola och gymnasiet. När jag tänker framåt tänker jag att jag kan göra vad jag vill. Allting är möjligt.

imorgon är det den efterlängtade Eskil balen. Mina vänner kommer vara så vackra! Ska dit oc fota dem. Använda det som fria bilder till foto.
Imorse jobbade jag av flera fotouppgifter, inte mycket kvar nu!

Oh, studenten känns så nära. Jag kommer gråta som en liten pöjk.

Kommentarer
Postat av: jenfs

kolla gärna in min blogg ! :)

Postat av: sanna

Jag tror du klarar dig galant i skolan, och säkert ännu bättre utanför :)

2008-05-22 @ 21:25:08
URL: http://littlemorepersonal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback