söndagsmorgon





God morgon. Igår var det en väldgt trevlig kväll. Jag åkte hem till Johanna, drack vin, åt ost ed kex och kollade igenom Californication säsongen. Jag var lite olaglig, drack vin trots att jag skulle köra hem. Fast det var med måtta,  men det pirrade till när jag mötte polisen påväg hem. Jag trodde med min vanliga tur att jag skulle bli stoppad.
Klockan ett var jag hemma. Jag fick ett ryck och började städa hela mitt rum. Var klar med det till halv 2 sen rakt ner i sängen.
Vi pratade jättemycket om Agia napa igår så självklart drömmer jag om det. et var ingen bra dröm, jag drömde att vi hade haft astråkigt hela veckan och att vi skulle stanna längre för att se om det blev roligare.

Idag ska jag fika med Anna-Lena. Klockan 1. efter fikan vet jag inte vad jag ska göra. Tänker inte ge mig ut för att fota, det regnar nu också.
Egentligen behöver jag åka till Tuna park för att kolla bikini och studentskor men orkar inte.

Meninglöst inlägg men vi får se vart vinden bär mig idag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en jättefin dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback