Velvet Underground - Perfect Day







En känslosam dag. Jag gick och grät på vägen hem från skolan idag. Det brukar jag inte göra. Eller snarare, jag har aldrig gjort det men jag kunde inte hålla emot. Jag blev så frustrerad. På mig själv. Att genom slöhet har jag förstört mitt fotobetyg. Idag gick ingenting som jag ville och tillslut lämnade jag in skit. Bara för att lämna in något.
Då orkade jag inte mer. Trots att pressen över skolan är över känner jag mig ledsen. Jag kunde bättre, det kommer man på nu, en dag innan betygssättningen.
Nu finns det absolut ingenting jag kan göra. På sätt och vis vill jag gå om gymnasiet med den här kunskapen. Oh, vad bra det vore.

Deppigt dag. Därför bränner jag en film nu. Ska åka till hemköp och köpa någonting gott att äta. Sen ska jag krypa ner och kolla på scenes of a sexuell nature. (ochnej, inge porr)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk ist att du faktiskt tagit dig igenom gymnasiet, inte alla som gör! :)

2008-05-28 @ 18:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback