who






Anledningen till att jag är trött är för jag sov som en Jude i ett läger, jättedåligt alltså.
När jag gick och la mig såg jag det som en bra idé att låta fönstret stå öppet, det var så jävla varmt. Under natten började det blåsa. Inte lite heller, vaknade tusen gånger av att mina persiener höll på att blåsa sönder plus att jag frös. Men orkade aldrig gå upp. Då tar min katt in hennes jävla leksak med pingla in till mitt rum. Kastade ut den och stängde fönstret.
Då fck jag äntligen sova ostört, i två timmar till klockan ringde halv 7.

Så kan det gå. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Självklart borde jag plugga. Kommer jag plugga i mitt tillstånd? Knappast. Därför tänker jag se förra veckans Gossipgirl avsnitt en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback