Beatles - When I'm Sixty-Four




Jag är precis hemkommen från en lunch hos mormor och morfar, vi firade fars-dag och det var fullt hus. Nu är jag mätt som ett jävla as och tänker bara dega resten av dagen.
Fredagen var sjukt rolig, så det var värt att jag höll på att dö av baksmälla igår. Det var nog seriöst en av de vidrigaste dagarna imitt liv, jag mådde illa hela tiden, hade sjukt ont i huvet PLUS att jag var dötrött.

Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av min utgång, speciellt inte svängen på lotus som vi gjorde efter nybron men jag hade kul iallafall.

Slutet var roligt, cissi ringer och säger att hon ska cykla ensam till skiftinga, jag och sanna springer i princip för att träffa henne vid lider och försöker övertala henne att sova hos någon av oss. Envis som är hon är propsar hon på att cykla hem, så vi säger att hon måste ringa såfort hon är hemma. Jag och Sanna hinner till cykelbenny, som ligger ca 10 min från där vi träffade cissi, då ringer cissi.
Hon säger att hon har tappat bort sin cykel och att hennes väska är borta. Väskan låter troligt men hur fan tappar man bort en cykel? Så jag och sanna går hem till sanna, väcker stackars pappa jocke som kör oss för att hitta cissi. När vi kommer dit ligger det en cykel på trottoaren men ingen cissi. Tills vi ser henne komma gåeende, 100 m bort .Helt blodig på hakan och ledsen över hennes väska.
 Kan tillägga att hon hade hunnit 200 meter från där vi träffade henne senast, vi hade hunnit gått hem till sanna och hon cyklade. Vi stoppar in cykeln och cissi i bilen oc hkör hem henne. Jag och sanna sitter i princip PÅ cykeln och skrattar.

Ja, en komisk avslutning på en skit rolig kväll.
Igår var jag hemma hos Nattis hela dagen, vi köpte spicy och kollade på gossip girl. När jag hade lämnat henne joinade jag sanna, gabi och cissi på deras bakiskväll hos sanna, där vi summerade gårdagen.

En väldigt bra helg och nu har jag fullt upp hela veckan med thailandsplanering, jobb och barnsittning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback